Starosta obce Pstruží vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pozice "účetní obce".

 Náplň práce:
  • komplexní vedení účetnictví a rozpočtu obce
  • daňová agenda, podávání daňového přiznání
  • pokladna a fakturace, zajišťování platebního styku s bankou
  • evidence majetku, závazků a pohledávek obce
  • příprava podkladů pro inventarizaci
  • příprava auditu, komunikace s auditory
  • zpravování mezd a personalistika
  • zpracování statistických výkazů
  • skartace a archivace účetních dokladů
  • datová schránka, spisová služba, evidence obyvatel a poplatků
  • nájmy bytů a pozemků
  • další administrativní práce na obecním úřadě
Místo výkonu práce:
  • Obecní úřad Pstruží
Podmínky:
  • nástup 1. 3. 2025 nebo dle dohody
  • pracovní poměr na plný úvazek
  • pracovní poměr na dobu neurčitou
  • 9.platová třída (platový stupeň dle délky uznané praxe v souladu s nařízením vlády č.341/2017 Sb., o platových
    poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, osobní příplatek dle zákona č.262/2006 Sb., zákoník práce,
    ve znění pozdějších předpisů)
Požadavky:
  • minimálně úplné středoškolské vzdělání
  • znalost podvojného účetnictví, zákona o obcích
  • znalost práce s PC (zejména Windows, MS Office, Internet)
  • prokázaní zvláštní odborné způsobilosti, dle vyhlášky č.512/2002 Sb., o zvláštní odborné způsobilosti úředníků územních
    samosprávních celků, nejpozději do 18 měsíců od nástupu
  • organizační schopnosti, samostatnost, komunikativnost, schopnost jednat s lidmi
Výhodou:
  • praxe v prostředí systému GORDIC
  • znalost zákona o obcích a rozpočtových pravidlech územních celků
Předpoklady uchazeče:
  • státní občanství ČR nebo cizí státní občanství a trvalý pobyt v ČR
  • věk minimálně 18 let
  • způsobilost k právním úkonům
  • bezúhonnost
Náležitosti písemné přihlášky:
  • jméno, příjmení, titul uchazeče
  • datum a místo narození
  • státní příslušnost
  • místo trvalého pobytu
  • číslo občanského průkazu, popř. číslo dokladu o povolení k pobytu
  • telefonní kontakt, e-mail
  • datum a podpis uchazeče
Povinné přílohy k přihlášce:
  • strukturovaný životopis s důrazem na odborné znalosti a dovednosti
  • originál nebo ověřená kopie výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší 3 měsíců
  • ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
  • souhlas se zpracováním osobních údajů dle zákona č.101/2000 Sb.

Poskytnuté doklady a podklady pro výběrové řízení je nutno si vyzvednout do deseti dnů od ukončení výběrového řízení. Po uplynutí doby budou nevyzvednuté doklady a podklady skartovány.

O datu a hodině případného pohovoru nebo výsledku výběrového řízení budete informování telefonicky nebo e-mailem.

Přihlášku včetně příloh doručte v zalepené obálce označené „Výběrové řízení-účetní“ osobně nebo zašlete na adresu Obecní úřad Pstruží, Pstruží 93, 739 11 Frýdlant nad Ostravicí, nejpozději do pátku 21. 2. 2025 do 12:00 hodin. Bližší info nebo dotazy na telefonu 602 728 764.

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo toto výběrové řízení kdykoliv zrušit či nevybrat žádného z přihlášených uchazečů/uchazeček.

Ve Pstruží dne 31. 1. 2025

 

Milan Vaněk

starosta Obce Pstruží

pdfVyberove_rizeni_pstruzi.pdf651.67 KB