Starosta obce Pstruží vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pozice "účetní obce".
Náplň práce:
- komplexní vedení účetnictví a rozpočtu obce
- daňová agenda, podávání daňového přiznání
- pokladna a fakturace, zajišťování platebního styku s bankou
- evidence majetku, závazků a pohledávek obce
- příprava podkladů pro inventarizaci
- příprava auditu, komunikace s auditory
- zpravování mezd a personalistika
- zpracování statistických výkazů
- skartace a archivace účetních dokladů
- datová schránka, spisová služba, evidence obyvatel a poplatků
- nájmy bytů a pozemků
- další administrativní práce na obecním úřadě
Místo výkonu práce:
- Obecní úřad Pstruží
Podmínky:
- nástup 1. 3. 2025 nebo dle dohody
- pracovní poměr na plný úvazek
- pracovní poměr na dobu neurčitou
- 9.platová třída (platový stupeň dle délky uznané praxe v souladu s nařízením vlády č.341/2017 Sb., o platových
poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, osobní příplatek dle zákona č.262/2006 Sb., zákoník práce,
ve znění pozdějších předpisů)
Požadavky:
- minimálně úplné středoškolské vzdělání
- znalost podvojného účetnictví, zákona o obcích
- znalost práce s PC (zejména Windows, MS Office, Internet)
- prokázaní zvláštní odborné způsobilosti, dle vyhlášky č.512/2002 Sb., o zvláštní odborné způsobilosti úředníků územních
samosprávních celků, nejpozději do 18 měsíců od nástupu - organizační schopnosti, samostatnost, komunikativnost, schopnost jednat s lidmi
Výhodou:
- praxe v prostředí systému GORDIC
- znalost zákona o obcích a rozpočtových pravidlech územních celků
Předpoklady uchazeče:
- státní občanství ČR nebo cizí státní občanství a trvalý pobyt v ČR
- věk minimálně 18 let
- způsobilost k právním úkonům
- bezúhonnost
Náležitosti písemné přihlášky:
- jméno, příjmení, titul uchazeče
- datum a místo narození
- státní příslušnost
- místo trvalého pobytu
- číslo občanského průkazu, popř. číslo dokladu o povolení k pobytu
- telefonní kontakt, e-mail
- datum a podpis uchazeče
Povinné přílohy k přihlášce:
- strukturovaný životopis s důrazem na odborné znalosti a dovednosti
- originál nebo ověřená kopie výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší 3 měsíců
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
- souhlas se zpracováním osobních údajů dle zákona č.101/2000 Sb.
Poskytnuté doklady a podklady pro výběrové řízení je nutno si vyzvednout do deseti dnů od ukončení výběrového řízení. Po uplynutí doby budou nevyzvednuté doklady a podklady skartovány.
O datu a hodině případného pohovoru nebo výsledku výběrového řízení budete informování telefonicky nebo e-mailem.
Přihlášku včetně příloh doručte v zalepené obálce označené „Výběrové řízení-účetní“ osobně nebo zašlete na adresu Obecní úřad Pstruží, Pstruží 93, 739 11 Frýdlant nad Ostravicí, nejpozději do pátku 21. 2. 2025 do 12:00 hodin. Bližší info nebo dotazy na telefonu 602 728 764.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo toto výběrové řízení kdykoliv zrušit či nevybrat žádného z přihlášených uchazečů/uchazeček.
Ve Pstruží dne 31. 1. 2025
Milan Vaněk
starosta Obce Pstruží
Vyberove_rizeni_pstruzi.pdf651.67 KB